۱۳۸۷ فروردین ۲۳, جمعه

دانلود بازي*

معرفی بازی
امروز قصد داريم تا بار ديگر به معرفي يك بازي جالب ، كم حجم و البته اين بار كاملا فارسي بپردازيم كه فارسي سازي اين بازي توسط تيم نرم افزاري شاهوار دات نت انجام شده است .

نگهبان آسمان يك بازي هواپيمايي بسيار هيجان انگيز است كه مطمئنم كه شما نيز تنها با يكبار بازي كردن ، معتاد اين بازي مي شويد ! و تا هنگامي كه بازي را به پايان نرسانيد خيالتان راحت نمي شود .

با اينكه بازي داراي حجم بسيار كمي است اما گرافيك بازي در نوع خود ، بسيار عالي است و موزيك هاي بازي نيزبسيار خوش ساخت و زيبا هستند طوري كه هيچ گاه از موزيك بازي و روند بازي خسته نمي شويد …

بازي داراي مراحل مختلف و فراواني است كه برخي از مراحل بسيار ساده و برخي ديگر بسيار سخت است و شايد ساعتها وقت شما را بگيرد .

جهت اجراي بازي نيز به سيستمي با مشخصات بالا احتياج نداريد و بازي در كامپيوترهاي قديمي نيز به راحتي اجرا مي شود فقط كافي است تا يك كارت گرافيكي با ۱۶ مگابايت حافظه ، يك كارت صدا و ۶۴ مگابايت رم (و يا بالاتر) داشته باشيد تا بتوانيد نگهبان آـسمان را بازي كنيد .

شرح هر ماموريت نيز در ابتداي هر مرحله به زبان فارسي شرح داده شده است .

منبع : شاهوار دات نت ---- www.shahvar.net

ضمنا كليدهايي كه در بازي به آن احتياج پيدا مي كنيد به شرح ذيل مي باشد :

كليك چپ : شليك تيربار

كليك راست : رها سازي بمب

Shift= بالابردن سرعت هواپيما

Ctrl= پايين آوردن سرعت هواپيما

ضمنا جهت نمايش اطراف هواپيما نيز در هر لحظه مي توانيد از كليدهاي جهت دار صفحه كايد (كليدهاي راست ، چپ ، بالا و پايين) استفاده كنيد .

پيشنهاد مي كنيم شما نيز اين بازي زيبا و كم حجم را دانلود كرده و نظرات خود را راجع به اين بازي بيان كنيد .

دانلود بازی نگهبان آسمان نسخه فارسی

حجم : ۸.۴ مگابایت

ضمنا بازي به صورت كرك شده نصب مي گردد و لذا احتياجي به كرك و يا شماره سريال نخواهيد داشت .

هیچ نظری موجود نیست: